LUGN LÖRDAG

Igår fredag var jag en tur på Väla för att fortsätta julklapps jakten. Mindre tur , hittade inte nått.
Träffade Maria där vid 15 tiden och vi tog en fika och satt och snackade några timmar. Tiden går för fort och man har för mycket att prata om när man ses för sällan.
Körde hem och Lars körde mig direkt till Kattis där det blev ost och vin .
Längesen jag var SÅ social :)
Idag blir det en lugn dag
Har inga planer direkt.
Jag körde ut Lars till Allerum i morse , han har match hela dagen.
Ska hämta honom vid 16 tiden och då ska han bara hem och duscha och sen ska han ut på galej med jobbet.
Så det är bara jag och tjejerna hemma.
Eller iallafall jag och Cornelia.  Cassie ska jobba på sundspärlan ikväll.
Igår jobbade hon på Tivoli och var inte hemma förrän efter 05.15 så idag får hon sova ut ordentligt.

Vädret idag är regnigt och trist och man känner inte riktigt för att hitta på något.
Skulle behöva ut och gå men vädret är för tråkigt.
Skulle kanske haft ett löpband,  Cassie önskar sig ju det i julklapp :)
Här kommer hennes önskelista

JUL ÖNSKELISTA UPPDATERAD
• Trevligt tillsammans Sims 4 (kommer ut 8 december)
• Manikyr
• Färdigt syrum
•Guldig klocka
• Löpband (jag är seriös)

Syrummet kanske man skulle börja lite på idag .....
Eller ska vi fortsätta jula till huset ......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...