FREDAGSMYS

Klockan 9 la jag mig på bänken hos Inger :)
Hon kunde massera min rygg idag :)
80 minuter höll hon på och hon suckade djupt när hon kände över mig.
Shiatzu massage ( eller vad det nu heter ) är annorlunda men oj oj vad det är skönt !
Längesen jag var hos Inger och blev masserad. Det är ju det här med att få ihop tiderna ....
Körde inom Plantagen i Rydebäck och kom ut tomhänt , fanns ju inget kul alls där.
Hem och tvättade och sen tog jul jäveln tag i mig och jag började pynta till lite mer i huset.
Blev på lussrbaks humör och körde och köpte det som behövdes och när jag kom hem så blev det lussebak medan jag gjorde middag och vilken middag sen ...
Recept från viktväktarna Julmustkyckling
Så himla gott och allt tog Slut och var uppskattat av alla.
Prova det , ni får receptet här :)
Nu ska jag hjälpa Cornelia få lite färg i håret :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...