INGENTING MEN ÄNDÅ ALLT

Idag är en sådan dag då det känns som om man inte gjort någonting men ändå hunnit med allt.
Hur tänker jag då ?!
Jo , jag han ju med att jobba ett par timmar till att börja med.
Sen givetvis han jag med ett par maskiner tvätt.
Jag han avverka några telefonsamtal
Jag han köra Cornelia och en kompis till stan där jag släppte av dem och hämtade upp Cassie.
Sen han jag och Cassie ut en runda på Väla för att trängas med en massa folk
Vi han även prova kläder :)
Sen han vi hem och packade in julklappar
Jag han med en kopp kaffe innan jag nu snart ska hämta Lars som varit iväg idag .
Så med andra ord så han jag med en massa utan egentligen ha gjort nånting...... (vettigt)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...