FÖDELSEDAG

Min dag idag :)
Hipp Hipp Hurra 49 år idag
Dagen började med att kunderna blev lite sena.
Snöovädret skapade kaos på vägarna.
Efter jobb åkte jag och Cassie till stan
Jag skulle till tandläkaren på kontroll och fick väl godkänt av tandläkaren som berömde mina tänder ( ?????)
Efter det besöket tog vi en fika i stan och gick och kollade lite innan vi körde hemåt  igen.
Tog det lite lugnt och när Lasse kommit hem tog vi lite senare  bussen till stan och till Cardinal där vi åt kryss menyn.
Ett roligt och annorlunda koncept tyckte tjejerna.
Maten var utsökt , himmelskt gott
Nu är vi hemma igen och första dagen på mitt 49 åriga liv börjar gå mot sitt slut.
Tackar för denna dagen och alla 150 ( eller nått ) hälsningar på facebook.
Känner mig firad och väldigt nöjd.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...