GO FRUKOST

Vaknade hyfsat tidigt
Min plan var att springa lite på löpbandet men när jag satt och drack mitt morgonkaffe och kollade igenom eposten så hade jag fått mail ifrån min revisor som behövde en hel hög med kompletteringar så det blev till att leta bland alla papper .
Allt hittades .
Snabbaste sättet att få iväg det var ju att scanna in det och skicka det via mail.
Men HUR GÖR MAN ?????
Lyckades även klura ut detta och fick iväg allt till Mia .Riktigt stolt över mig själv faktiskt. Sen blev det amerikanska pannkakor till frukost som jag och tjejerna avnjöt med god aptit 
En dusch på det och jag ska iväg och träffa Maria . Blir en fika på Väla idag IGEN men ska passa på att uträtta lite ärenden idag också.
Lars är iväg och spelar bordtennis idag också . Undras hur det gått idag.
Han och Mike var inte hemma förrän halv två inatt och stack nog vid halv åtta igen i morse. ( micke sov här )
Nu ska jag iväg

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...