HELGEN

Igår var vi hembjudna till mina föräldrar på middag. En supergod älg gryta blev vi bjudna på.
Vi firade mina föräldrars 46 åriga bröllopsdag ( som egentligen är idag )
Stort grattis till alla de gemensamma åren <3 <3
Idag hämtade jag sen min mor och vi körde ut en tur till Väla.
Mor behövde badkläder inför resan så vi åkte ut och hittade massor fina badkläder på Hedbrants som sålde ut allt i butiken då den ska upphöra.
Vi gick en liten runda efter det och jag bjöd på en liten fika.
Sen har söndagen försvunnit till bara att slappa och ta det lugnt.
Skönt !
Imorgon är det slut på ledigheten och allvaret börjar igen .
Ha en fortsatt go söndag ❤

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...