NU TAR JAG HELG

Torsdag = innebär att jag är ledig och kan njuta av att helgen har börjat för min del :)
Skönt ! Har varit en intensiv vecka och ganska tung dessutom så lite helg är inte helt fel.
Fredagen kommer börja med ansiktsbehandling , aj aj. Inte alltid så skönt. Efter det så kommer jag nog gå och dra i stan tills jag ska på mammografi på sjukhuset.
Därefter ska jag träffa Jessica och ta en fika på Väla. Sen blir det hem hämta Cornelia och köra till ridskolan för att sitta där till klockan 19 för att sen skynda hem och hitta på nått att äta.
Lasse är iväg på bordtennis hela helgen så man är nästan gräsänkling .
Fullbokad fredag med andra ord för en gångs skull.
Nu ska jag fortsätta njuta av  fredagen

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...