LEDIG FREDAG

Utöver att ha tvättat , handlat , hämta fruktlådan , måla taklisterna till badrummet som ska upp ( bara 1 1/2 år sen jag målade om taket och plockade ner de gamla ) och ändrat fotoväggen  ( en vägg som varit full med miljoner foton på tjejerna ) så har jag tagit det lugnt.
Tja alltså det innefattar ungefär 1 timme :)
Skrattade högt när jag målade listerna
Bägge katterna låg och glodde på mig och följde varje penseldrag fram och tillbaka.
Såg så himla roligt ut .
Strax blir det en dusch för ikväll är det lite afterwork med en liten del av teamet från it works.
Räkfrossa på Via 95 på Friabad blir det.
Antar att det kommer några bilder på det .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...