TISDAG

Insåg igår att jag var i stort behov av nya små handdukar.
Vilka vita handdukar jag än tog fram till mina behandlingar så såg dom inte vita ut.
Grådassiga närmare bestämt och det var INTE kul att lägga fram dem till kunderna.
Så idag efter att jag jobbat så blev det en tur till IKEA .
20 st handdukar för 40 kr :)
Vid lunchtid träffade jag Lotta på Via 95 .
Här åt vi en god lunch medan vinden blåste orkan utanför panoramafönsterna.
Här satt vi och njöt samtidigt som vi jobbade och planerade lite framtida planer med it works.
Satt där i 2 timmar och snackade jobb och andra trevligheter som en afterwork på samma ställe den 12 februari.
Räkfrossa och ett glas vin för 95 kr.
Klart vi ska på det :)
Körde hem , bytade kläder , tvättade en maskin innan det var dax för Ödåkra och ridskolan för Cornelia.
Tja , dagarna går oavsett vad man hittar på :)
Imorgon blir det också en halvdag med kunder för imorgon blir det lunch med mina kolleger på Vegeriet.
Väldigt lyxig vecka för ovanlighetens skull och det bästa av allt.....
JAG KOMMER UTANFÖR HUSETS VÄGGAR.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...