DAGEN FÖRE DAGEN

Tog emot första kunden kl.07.45 och sen gick det i ett rasande tempo .
När jag var färdig jobbad började jag planera packningen
Tycker det är skit svårt att välja vad man ska ha med.
Skulle man nu åkt till Thailand så hade man med sannolikhet packat betydligt lättare än vad jag gjort nu .
Men men , nu är det packat och vi får se hur mycket av det vi packat kommer att användas.
Han med en hel del ärenden också innan ridskolan där jag sitter just nu.
Trött är jag . Hade jag kunnat lägga mig ner och sova på den dammiga soffan jag sitter i så hade jag gjort det .
Piggnar nog till ikväll när vi kommit hem och man får lite mat i magen och fortsätter packandet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...