HUVUDVÄRK FRÅN HELVETE

Redan igår fanns den där , en tung jäkla huvudvärk. Trodde eller hoppades på att den skulle vara borta idag när jag vaknade men icke .
Fortfarande lika tung huvudvärk när jag vaknade och inte har den blivit bättre .
Säkerligen stress.
Har så mycket att göra och det ringer hela tiden kunder som vill ha tider , vilket är bra ju men inte så bra om jag inte har tider att ge dem :(
Fullbokat till efter påsk. Ett angenämt problem men sjukt stressande.
Hinner inte med annat än jobb och hemmet och knappt det som sagt.
Går och lägger mig och hoppas på en huvudvärksfri dag imorgon annars vet i tusan hur jag ska palla efter som det är en 8.30 - 19.00 dag.
God Natt !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...