DJUNGELBOKEN

Vaknade först halv tio .
Ja okej , jag hämtade Cassie halv fyra i natt på Bikten där hon jobbat och sen tog det ett litet tag innan John Blund kom till mig.
Direkt efter morgon kaffet satte jag igång att måla ytterligare en gång .
Blir riktigt bra :)
Vid 12 snåret körde jag och Cornelia ner till stan där vi skulle gå på bio och se Djungelboken.  Shit , vilken bra film det är.
Helt klart sevärd både för barn och vuxna.
Magiskt bra så en stor tumme upp för den.
När vi kom hem igen var huset tomt.
Lars hade stuckit tidigt för att åka iväg och spela pingis och Cassie var och jobbade på IH och hemma matchen
Började med maten så smått när Cornelia plötsligt kom på att vi glömt hämta Isabell som ska sova här inatt.
Iväg och hämta henne och under tiden fick jag ett mess från Jessica o Johan som tyckte vi skulle cykla hem till dem och ta ett glas vin ikväll.
Så nu när vi ätit klart hoppar vi på stålhästarna och tar oss ner till Ramlösa ;)
Kvällen fortsätter alltså ;))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...