HOTELL SKANSEN

Igår körde jag till Båstad och hotell Skansen där jag skulle möta upp Patricia.
Strax innan 18 hoppade jag in i bilen och körde mot Båstad i kvällssolen.
Jag var på plats först och fick nykeln till vårt rum.
Gick dit direkt , man är ju alltid nyfiken på hur det ser ut på rummet .
Det var ett jättemysigt litet rum med bjälkar i taket och fönster ut mot både havet och Pepes Bodega.
Fönstret mot kallbadhuset hade en bred fönsternisch så där satte jag mig med ett glas vin , tittade ut på havet och bara njöt ända tills Patricia kom och störde friden , ha ha ha.

Satt och pratade innan vi gick ner i restaurangen och åt middag .
Fantastiskt god mat åt vi .
Vid 23 tiden gick vi tillbaka upp på rummet och hoppade i pyjamas och låg sen och snackade ända till klockan 01 .
Somnade gott och vaknade vid 8 tiden .
Gjorde vid oss och gick ner till frukosten vid 9 tiden där vi mötte upp en av Patricias kompis  och hennes lilla dotter.
Var längesen jag träffade Karolina så det var kul att se henne och sen blev det ju en hel del snack om wraparna och it works och lite planeringar runt omkring det.
Vid 11 tiden var det sen dax för mig och Patricia att få behandling.
Gud så skönt det var. Patricia hade bokat in mig på en helkroppsmassage med ansiktsbehandling.  Verkligen en duktig terapeut med fantastiska massagegrepp.
Helt underbart , låg och försvann långt bort.
Efter behandlingen och utcheckningen så körde vi först till en liten outletbutik precis utanför Båstad där vi tittade lite.
Sen åkte vi till Ängelholm där vi gick och strosade och tog en kopp kaffe innan vi sen skiljdes åt och sa hejdå :(
Nu dröjer det jättelänge tills vi ses igen för om 3 månader ska det kommen liten bebis och då vill Patricia inte flyga och hon vet inte när hon kommer hem näste gång så det var en låååång ledsam kram innan jag sen körde hemåt igen.
Var hemma vid 16 tiden hos två glada tjejer :)
Man borde åka bort lite oftare :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...