SNART HELG IGEN

Torsdag ! Redan !
Då är det verkligen snart helg igen . Idag har jag en väldigt lugn dag. Den var fullbokad med vaxningar och massage från början men sen fick jag en lapp i brevlådan där det stod att vi skulle ha strömavbrott mellan kl. 12-16 idag . Hm.... Det funkar ju inte , för då har jag ingen värme till vaxbyttorna och utan att kunna värma upp dem så går det inte att vaxa :-( tyvärr så det var bara till att ringa alla vaxkunderna och säga att jag helt enkelt inte kunde ta emot dem dem idag.
Kvar av dagen blev då 3 massage behandlingar, med andra ord en lugn dag.
Ska se om jag möjligtvis har så pass mycket ljusinsläpp genom badrumsfönstret att jag kan fortsätta med mitt projekt där inne.
Vi får se , det kanske inte ens är strömavbrott så länge.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...