DET HÄR MED ÖVERGÅNGSBESVÄR ?!

Aha, nu förstod jag varför jag fick ett sånt extremt chokladsug igår....
Det gick åt pipan att ha vita byxor på sig ikväll på Sannas 18 års fest i alla fall :(
Alltså det här med att inte alls ha koll på när mensen kommer längre är något frustrerande
Sist var den 2,5 månad för sen och nu 2 veckor för tidigt , enl. min mens app som jag har i telefonen just bara för att försöka ha lite kontroll nu förtiden.
Men okej, blir övergångsbesvären inte värre än så här så står jag absolut ut :)
Vaknar ibland ( väldigt sällan ) av att det brinner i kroppen men det försvinner lika snabbt som det kommer.
Har ju kunder som kommer till mig med extrema besvär så än så länge är jag lyckligt lottad.
Nu är det dags att köra Cornelia till ridskolan, hopplektion klockan 08 som alltid en lördag morgon.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...