FRAMSTEG

Fick ett ryck idag och rensade ut garderoben.  Det behövdes verkligen . Hittade massor som jag glömt att jag hade :)
En tur upp till far blev det också
Han har gjort stora framsteg :)
Idag kunde han sitt namn , adress födelseuppgifter och min  mors namn .
Men okej in i mellan var det mycket rappakalja också.
Tror definitivt att far vet om att det som han tänker på kommer ut helt fel genom munnen , han skrattar åt sig själv och rister på huvudet .
Känns som om det går framåt
Imorgon tror jag inte vi hinner besöka honom . Vi ska till Tyskland och bunkra upp dryck till studenten och sommaren
Ska upp tidigt som tusan så det blir till att säga godnatt nu
Sov gott

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...