FRAMSTEG

Fick ett ryck idag och rensade ut garderoben.  Det behövdes verkligen . Hittade massor som jag glömt att jag hade :)
En tur upp till far blev det också
Han har gjort stora framsteg :)
Idag kunde han sitt namn , adress födelseuppgifter och min  mors namn .
Men okej in i mellan var det mycket rappakalja också.
Tror definitivt att far vet om att det som han tänker på kommer ut helt fel genom munnen , han skrattar åt sig själv och rister på huvudet .
Känns som om det går framåt
Imorgon tror jag inte vi hinner besöka honom . Vi ska till Tyskland och bunkra upp dryck till studenten och sommaren
Ska upp tidigt som tusan så det blir till att säga godnatt nu
Sov gott

Inga kommentarer:

TOTAL UTMATTNING

Har bestämt mig för att sova tills jag vaknar imorgon och om det så blir kl 13 så ska jag inte känna nån panik Måste helt enkelt återhämta ...