HELT SLUT

Dessa sömnlösa nätter :(
Somnade snabbt igår men vaknade 02.55 och sen var det hopplöst att somna om igen.
Varmt och klibbigt
Sista blicken på klockan visade 04.59 och sen har jag nog somnat för plötsligt kom Lasse och väckte mig.
Sen har jag haft kunder från halv nio till sju ikväll.
Hade 50 minuter rast och då passade jag på att sitta i solen 15 minuter sen blev det aldelles för varmt och svettigt.
Imorgon har jag en kund på morgonen och sen är jag ledig.
Ska köra Cassie till frisören för imorgon är det studentbal och jag har lovat vara hennes chaffis hela dagen / kvällen
Kommer bomba bloggen med bilder imorgon .
Fredag ska jag jobba eftersom jag är ledig imorgon och hela nästa vecka.
Är helt slut och kroppen  värker av smärta och min tennisarmbåge blir inte bättre av allt slit .
Att det sen är kaos i kalendern ända fram till semestern v. 29 är lite stressande och speciellt när många av mina kunder hör av sig och behöver behandlingar och tider som jag inte har.
Den här planeringen med att tänka lite mer på mig själv och unna mig lite Tina tid som var mitt nyårslöfte har redan gått åt pipsvängen.
Just nu skriker men kropp efter semester och jag orkar INTE gå omkring just nu med ett leende på läpparna eller vara pigg och glad .
Är så trött !!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...