ÄNNU EN NY START PÅ VECKAN

Måndag igen !!
Dagarna springer iväg . Måndag idag och det har varit full rulle från morgon till kväll.
Är skönt att ha att göra och armen håller sig hyfsat i bra skick.
Idag har både jag och Lars kört in oss på 5:2 diet.
Jag brukar göra det lite då och då , mår väldigt bra på det.
Lasse tycker däremot att han är hungrig fast att han ätit lite
Tror det är en vana. Vi kommer köra måndagar och onsdagar och idag hade Lars gjort en sallad med äpple och en äppelblandning med turkisk yoghurt och lök som var jäkligt god och till det nötfärsbiffar. Även tjejerna åt detta och tyckte det var gott :-)
Tur man haft att göra så man inte tänkt på att man kanske var hungrig , men som sagt jag tycker inte det är så jobbigt. Man blir klart lite trött men det funkar ändå.
Imorgon är det en vanlig ätar dag :-)
Tänkte ta bild på maten men glömde bort men det såg väldigt gott ut och smakade så klart ljuvligt :-)
Nu ska jag fortsätta tvätta och förbereda inför morgondagen jobb .
På tal om morgondagen .....
Undrar hur det kommer gå att få upp Cornelia till skolan imorgon :-)
Tänk , hon ska börja 7 an och på ny skola , det är STORT .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...