ÄNTLIGEN FREDAG

Lång och hård vecka har tagit slut ( och min arm med den )
Men äntligen är det torsdag och man är ledig över helgen.
Det har varit jättekul att komma igång 100 % igen även om det som sagt dödat min arm och man har träningsvärk i armarna och ryggen efter 8 - 19 pass med behandlingar
Men jag har överlevt och träffat alla mina härliga kunder så det känns helt okej
Måste ju bara gnälla lite ;)
Idag har även en av mina underbara vänner blivit mamma till en liten dotter
( liten o liten 4125 kg , 53 cm )
Är så lycklig för hennes skull <3
Stort grattis vännen <3 <3
Nu firar jag helg och önskar er alla en härlig ledighet ( när den nu kommer för er del )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...