DET BÖRJAR BLI RUTINER

Jobbveckan är i full gång och det är långa dagar igen
Igår jobbade jag nästan nonstop 8-19
Tror ni man var död på kvällen ? För att inte snacka om min onda armbåge , snyft !
Idag var det full rulle 8 - 16 sen hoppade jag och Cornelia in i bilen och körde först till Coop på Väla där jag köpte lite  smått och gott till henne och några kompisar .
Hon ska ha lite sleepover med 2 kompisar som ville vara med imorgon och gratulera Cornelia .
Vår lillskrutt blir tonåring imorgon :)
Efter att vi handlat så körde vi till ridskolan som startade idag efter sommarlovsuppehållet.
Nu börjar vi få lite rutiner igen och ännu mer nästa vecka när Cornelia börjar skolan på tisdag
Livet börjar bli normalt igen :))
Lite bilder från ridningen kommer här .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...