NU ÄR DET HELG.....

Då är det torsdag och kväll
Maten har jag tuggat i mig
Ett glas vin upphällt och morgondagens efterrätt klar till hälften .
Fortsätter med den imorgon :)
Känns fantastiskt skoj att få hålla i en tjejkväll imorgon
SÅ längesen jag hittade på nått med väninnorna och SÅ längesen vi gick ut och dansade loss hela natten.
Typ den motionen jag får utöver mina promenader :)
Ska bli så himla kul och jag vet att vi kommer ha hysteriskt roligt :)
Huset är städat idag och bara att slippa stressa med det känns underbart.
Så imorgon börjar vi med en powerwalk , fortsätter med efterrätten, dukar och bara myser hela dagen
Känns fantastiskt att det är helg nu.....
2

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...