TRÄNING

Så, nu ska jag bli lite friskare, starkare och fastare ha ha ha.
Nä, känner att jag måste göra något för mig själv, nått som får mig att må bra.
Känner ju att kroppen tar mer och mer stryk av mitt jobb och jag har ont själv från och till och detta till stor del av att jag INTE tar hand om mig själv.
Men det är andra bullar nu
Jag ställer klockan på halv sex , hoppar i träningskläderna och ger mig ut
1 timme i rask takt sen hem och duschar , pigg och frisk . Jobbar och ut en runda på eftermiddag / kvällen igen.
In i mellan gör jag dessutom lite schemalagd träning för mage och ben PLUS att jag och Cassie har löst in träningskort på Actic och ska försöka gå där Torsdagar och Lördagar.
Det var helt Cassandras ide , hon hade studentrabatt och skrev in sig MEN sen ville hon ju inte gå själv så då fick jag ju också skriva in mig. Så, så ligger det till just nu .
Hård kost och hård träning  i 8 veckor har jag framför mig är tanken , så man kommer att vara lite tradig ett tag nu. Men kan man bara börja må bra och trivas i sitt fodral så kan det ju vara mödan värt.
Vi får se vad det ger :-)
Nu ska jag i alla fall ut på runda nr 2 vilken också är den skönaste , för nu börjar man ju bli trött igen och man piggnar till rejält efter en dag i källaren.
Normalt sett så hade jag varit inne hela dagen , jobbat och sen satt mig i soffan och inte kommit ut mer om jag skulle iväg på nått så det här känns fantastiskt skönt.


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...