1 OKTOBER OCH UNDERBART VÄDER

Gu vad jag är trött denna första oktoberdag
Hämtade Cassie på jobbet i natt halv fyra och sov från och till fram tills dess.
Rädd att inte klockan skulle ringa.
Sen när jag hämtat henne så kunde jag inte somna direkt så låg och snurrade ett tag innan John Blund kom
Sen ringde klockan halv tio ( tur jag ställde om den till så sent )och det var bara till att hoppa upp och i träningskläderna.  En kopp kaffe och 75 st squat övningar ( ökar med 5 eller 10 varje dag )
Väckte en trött Cassie som trots sin olust att gå och träna faktiskt gjorde det ändå
Så vid 11 tiden infann vi oss på Actic där vi körde Piloxing 50 minuter.
Halvdöda tog vi oss hem och in i duschen.
Sen var det storstädning av jobb inför veckans kurs och nu iväg och handla
Cassie övningskör och det är andra gången jag åker med henne .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...