EN LEDIG DAG

Fredag ! Ledig !
Så skönt . Sov till halv åtta och hoppade i vanlig ordning i träningskläderna och efter en kopp kaffe var det till att hoppa upp och gå 1 timme på löpbandet.
Går jättebra och tiden går fort när man kan kolla på film samtidigt.
Dock fick jag en smärre chock när jag hoppade ur skorna.
Strumpan var helt blodig ???
Va ?? Hade inte känt något under tiden jag gick ju ?!
Tog av Strumpan och kollade tårna men kunde inget hitta .
Ha ha, nu sliter man inte bara på skosulorna utan även tårna börjar klaga , ha ha.
225 squat i ett svep gjorde jag också innan det blev lite städning , tvättning och en dusch .
En runda till Väla på eftermiddagen för att träffa Maria på vår fredagsfika som vi har ca 1 ggr i månaden .
Alltid lika trevligt :)
En lugn och skön ledig dag med andra ord .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...