HEJSAN HOPPSAN

Självaste lilllördag igen då :-)
Har haft en väldigt lugn dag i dag. Många är sjuka och avbokar och ingen som kunde ta tiderna med kort varsel så jag hade mer eller mindre kunder på morgonen och på kvällen enbart.
Det blev att jag han med en massa små grejor och har hunnit fixa med lite smått och gott och en massa ärenden hit och dit.
Har även hunnit med träningen i ett rasande tempo en lång dusch och en fuktgivande hårinpackning - håret blir sjukt torrt av allt tvättande. Tvättar inte håret varje dag men måste varannan dag eftersom jag blir plask blöt i håret av träningen så det är ett måste att schamponera varannan dag  MEN som det sliter på håret. Gör jag en fläta av allt mitt hår så blir flätan lika tjock som mitt lillfinger .
Tur det ser MYCKET ut när jag har det nere eller uppsatt. För att göra det blank , långt och tjockt igen så  tuggas det HSN ( hair skin Nails ) tabletter nu och redan efter någon vecka så kunde  jag märka av att jag inte tappar lika mycket hår :-)
Fantastiska tabletter jag säljer  :-) Vill du läsa mer om dem eller beställa så gå in på www.energikliniken.itworkseu.com 
Här kan du även läsa om alla de andra produkterna som gjort stor succe i Sverige och världen
HSN är dessutom goda - smakar mint och man tar 2 tabletter till mat dagligen .
Håret växer så det knakar och som sagt man märker väldigt snabbt att man inte tappar så mycket hår längre.
Från det ena till det andra ....
Imorgon ska jag till Öron - Näsa - Hals Mottagningen och träffa min läkare ang min knuta bakom örat.
Egentligen tycker jag kanske att det är onödigt , hur som helst så har den trots allt  blivit mindre men samtidigt är jag mer öm upp mot örat och in bakom käken så lika bra att gå dit .
Jag kan ju inte mer än bli idiotförklarad och utslängd , så hur farligt kan det bli .
Så imorgon bitti ska jag dit innan jag sen för skynda mig hem för att hinna ta mina kunder :-)
Blir en lång kväll imorgon, jobbar till kl. 19.00 MEN sen är det HELG igen för min del .
Nu gott folk ska jag ner och gå ett tag på löpbandet .
Ska vara ordentlig för en gångs skull och hinna med mina 2 promenader som jag ska göra .
Hinner ju oftast bara med en eftersom man har ett liv och jobbar och det är morgon intervallen som jag springer numera.
05.30 ringer min klocka och då studsar jag upp och i träningskläderna och går / springer en timme.
Definitivt en BRA vana







Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...