SVART KAFFE

Godmorgon !
Upp med tuppen och 45 min raskt tempo på löparbandet
Valde det alternativet idag eftersom jag inte har nån bra övergångsjacka att ha på nu när det börjar bli kallt på morgonen.
Fördelen är att man kan kolla på film under tiden man går så tiden på löparbandet flyger faktiskt iväg.
Som sagt , träningen börjar bli ett måste för min kropp och jag känner mig faktiskt betydligt starkare
Måste erkänna att det till och med börjar bli gott med svart kaffe :)
jag som alltid annars brukar ha 70 % kaffe och 30 % mjölk i normala fall .
Nä, nu är klockan snart 07 och jag måste hinna duscha
Första kunden kommer kl. 8 och sen är det full rulle till kl 19 ca
Tur det snart är helg igen

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...