MINUSGRADER

Vinterns första köldknäpp är här.
Minusgrader och kallt , brrrr
Undras om det kommer bli en vargavinter som Danskarna förutspått ?
Hade varit underbart med en vit jul ju för en gångs skull.
Helst hade jag faktiskt velat åka iväg över jul och nyår , speciellt eftersom det inte funkar att åka iväg en längre stund när jag fyller år
Men eftersom inga beslut tas så blir resorna bara dyrare och dyrare och det är väl bara att inse att det inte kommer bli nån resa.
Cornelia älskar julen och allt mys det innebär medan jag hellre hade skippat den och åkt iväg.
Men iallafall... .
Det är kallt satan och jag är glad att jag slipper ge mig ut i kylan utan går ner i källaren och kör på 8 - 19 i ett rasande tempo idag sen är det HELG :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...