SOCIAL

Upp med tuppen och körde Cornelia till stallet.
Sen var det hem och träna lite , äta och duscha.
Lasse och Cornelia körde upp till Karlshamn vid 11 tiden på den årliga Gåsamiddagen.
Jag valde att stanna hemma eftersom denna helgen annars varit förödande för min kost och träning.
Har bara 2 veckors slit kvar och vill inte riskera att gå upp 1 kilo över en helg
Så kul är det inte att jobba bort.
Istället stannade jag hemma.
Kattis hämtade upp mig runt 12 tiden och vi åkte ut till Väla där vi gick några rundor , åt lunch ( sallad ) på Graffiti och gick en runda till.
3 timmar var vi där och tiden sprang iväg.
Sen släppte hon av mig och jag körde till coop och handlade
Hem fixa mat och sen såg jag och Cassie ett avsnitt på en serie vi följer .
Ett avsnitt han vi innan hon sen skulle iväg :)
Nu sitter jag själv hemma och myser lite , kollar film och gör inte ett dugg.
Härligt med lite egentid

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...