ETT GOTT SKRATT

Äntligen är det helg :)
Otroligt långa dagar
Börjat kl. 8 och jobbat till 18.30 / 19.00 och med korta pauser bara
Helt slut i knopp och kropp
Men nu är man ledig 3 dagar , tjoho
Denna helgen MÅSTE vi klä granen , göra julgodis , julbaka, rulla köttbullar , städa och göra julfint OCH KÖPA JULKLAPPAR
Har verkligen inte hunnit med något alls
Inte ens hunnit göra några julkort så det blir inga kort från oss detta året.
Nog om det , det löser sig på något sätt men viss stressfaktor har man ju i kroppen.
Från julstress till ett gott skratt
Här om dagen gjorde Cassie och Anna yoga nere i källaren
Jag satt och titta på TV och var imponerad över hur duktiga dom var
Själv orkade jag verkligen inte träna men tittade gärna på
Efter ett tag började de göra olika poser och gud vad jag tjöt av skratt
Det var något av det roligaste och mest imponerande jag varit med om
Jösses vad duktiga dom var och dom gav sig inte förrän de klarade en pose
Genomsvettiga blev dom och till och med Cornelia fick vara med i en av alla yogaposerna :)
Verkligen imponerande

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...