JULAFTON

Så kom julafton äntligen
Vi började julafton med att jag , far och tjejerna körde upp till mor på sjukhuset med lite julklappar till henne och för att önska henne en god jul
Hon fick ett par stora stickpinnar och en nyst garn - dels för att hon behöver träna upp sin vänster sida men också för att ha något att göra så inte dagarna blir så långa
Detta blev hon jätteglad över
Hon fick även en deodorant och en burk med fröknäcke som jag gjort - tänkte att det var mycket fibrer så hon får igång magen :)
Efter sjukhuset åkte vi hem tog ett familjefoto och satte oss till bords för att inmundiga all god mat.
Mina favoriter på ett julbord är klart sillen och julskinkan
Resten bryr jag mig inte så mycket om
Vi åt , spelade julklappsspelet , tittade på Kalle Anka
Sen kom tomten med lite julklappar och cornelia delade ut dem som låg under granen :)
Vi öppnade en åt gången så vi inte missar något
Jag fick en julklapp som jag verkligen velat ha länge
En robotdammsugare
Helt galet att jag fick det i julklapp , trodde faktiskt mer på det till min 50 års dag som är snart
Tjejerna hade köpt en otroligt fin klänning till mig
Lite stram över ryggen men det kan nog bli bra ändå
Ska för säkerhets skull ändå prova en storlek större bara för att känna skillnad
Fantastiskt fin är den och den ska jag ha på mig på min 50 årsdag
Framåt kvällen åt vi fläskstek och till efterrätt ris ala malta
Nu är jag trött efter en lång dag
Frågan är om jag kan somna för det var ju rysligt vad Lars snarkar :(
Natti nuffsan alla
Hoppas ni haft en härlig jul <3 <3

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...