50 ÅRS DAGEN

Vilken dag hitentills
Vaknade kl.05.15 av att Jessica , Maria , Christel , Cilla , Camilla ( och Kajsa på facetime) stövlade in i sovrummet med allsång , champange och en jävla massa konfetti
Dom tog mig på sängen kan man säga:)
Konfettin hade jag sen överallt på hela kroppen
Det blev frukost och ännu mer champange
Fick en överraskningsresa inom kort ihop med alla tjejerna , så spännande
När dom gick så var det dax för mig att åka till frisören och bli fin i håret
Även där bjöd madde mig på champange :)
Medan jag satt där och blev fin så kom en kund till mig in på salongen och gratulerade mig
Hon hade sett att jag gjort ett inlägg på fb om att jag var där så hon ville komma och gratulera mig
Jättekul och överraskande
Sen gick dagen till att hämta mat och göra sig fin
Astrött är jag och vet i tusan hur jag ska orka hålla mig vaken ikväll, ha ha !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...