FRÅN WALLTORP TILL FULLRIGGAREN

Pust !!!
I dag har svärmor så äntligen flyttat ifrån katastrof boendet WALLTORP  och kommit in på FULLRIGGAREN nere på Råå.
I går var jag och Lars hos henne och packade ner allt i kartonger så att vi lätt skulle kunna flytta allt idag när Anders kom ner,
Sagt och gjort klockan 11 hämtade vi fars släp och bil och körde till Walltorp
Anders och Lars bar ut möbler och efterhand som det tömdes i rummet så städade jag av överallt.
Vi fyllde bägge bilarna och hela släpet och stuvade in Cajsa i framsätet och körde till Fullriggaren
Här togs vi emot av en fantastisk personal som tog sig tid till att hälsa på Cajsa och sätta sig ner och prata med henne.
Tror knappt inte att personalen på Walltorp någonsin under dessa månaderna som Cajsa bott där pratat så mycket med henne.
Inte nog med att den personalen som välkomnade oss var trevliga den största chocken var nog faktiskt rummet STORT , FRÄSCHT och jättefint.
Medan Lars och Anders bar upp grejor så la jag in kläder mm i garderoberna, organiserade på badrummet och sen hjälptes vi åt att möblera .
Detta rummet är så stort jämfört med Walltorp så plötsligt hade Cajsa för lite möbler :-)
Tror hon kommer trivas jättebra här
Nu blir det soffan resten av kvällen. Helt slut  i ryggen och benen
Skulle egentligen varit på dammiddag hos Patricia men jag orkar verkligen inte ikväll så den får jag hoppa över tyvärr.
Nu återgår jag till soffan och TVn  , ska bara ta tvätten .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...