HELGEN SOM GICK

Då sitter man här med sitt morgonkaffe igen en måndag morgon och väntar på att sätta igång veckans alla utmaningar och uppdrag
I helgen var jag, Camilla och Kajsa på bio och såg Fifthy shades darker
Väldigt bra och enligt mitt tycke bättre än ettan .
Vi började med att gå ut och äta på Yazhoo dit Kajsa kom lite senare. Det var väldigt god mat och buffeer är ju himla trevligt när man kan plocka vad man själv vill och äta hur mycket man vill.
Absolut värt ett besök och ska definitivt besökas igen , tror tjejerna gillat det också.
Efter god mat och dryck så gick vi bort till bion medan Lasse och Göran gick en pub runda
Vi mötte upp dem på Skip efter att filmen var slut och satt där ett tag innan vi sen gick vidare till Bishops på Marina Placa
Var hemma i hyfsad tid och hoppade i säng direkt
Camilla och Göran sov över här så på söndags morgon blev det lite gofrukost ihop innan min magiska maskin fick jobba lite på deras ryggar :-)
Efter att de åkt hem så blev det gjort lite smått och gott i huset , typ tvätta och städa
Jag och Cornelia åkte en runda till Väla, hon behövde en baddräkt till simningen i skolan, det hittade vi på direkten så det var snabbt och lätt gjort.
Så en ganska lugn och skön helg med andra ord
Men nu är det dags för jobb och att ta itu med veckans uppdrag.
Tjiiiing

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...