INTENSIV HELG

Det var en riktigt rolig helg ,full med roligheter och massa mys och festligheter
Helgen på börjades med att inledas med lite afterwork med Maria.
Så längesen man träffade sina vänninor på tu man hand så jag får nog skärpa till mig mer där. Men nu har jag ändå börjat ta tag i mitt sociala liv utanför Energikliniken :)
Vi träffades vid sjutiden jag och Maria och gick till Marias Tapas där vi beställt bord
Sen satt vi där och åt , drack sangria på cava och bara myste :)
Tog bussen hem strax efter 23
Lördag - först körde vi runt och kollade på bil till Cassandra
Hon behöver verkligen en bil , just nu är vi 3 i familjen som slåss om en bil.
I nödlägen brukar vi kunna låna fars bil .
Lördagkväll var det sen tid för mig att gå på 40 års fest
Madde fyllde år och hon hade ingen aning om att det hade ordnats en fest i all hemlighet bakom ryggen på henne.
Vilken chock hon fick när hon kom in och såg alla sina kompisar , kunder och släktingar.
Så kul och fint arrangerat
Det var full fart på festen ända till kl. 02 då plötsligt alla skulle vidare på byn.
Var ju bara att hänga med :)
Sen var det dans non-stop till kl. 04 och en taxi hem stod högt på prio ett listan och en skön säng.
Ännu en fantastiskt rolig kväll
Söndagen var helt okej
Kollade på fler bilar och slappade
Intensivt kul helg

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...