TRÖTTER

Åh vad trött jag är i kroppen
Sov knappt något i natt. Senast jag kollade klockan så var den 02.12 och när jag vaknade var klockan 04.58 och sen var det stört omöjligt att somna om.
Halv sex gick jag upp , hoppade i träningskläderna och gjorde 45 minuters träning
In i duschen och sen började min arbetsdag kl. 08 , jag var klar kl. 18.45 , då åt jag lite mat
Har inte haft många luckor idag och när jag sprang upp lite snabbt halv sex för att slänga in lite mat i ugnen till tjejerna och såg att INGEN gett katterna mat , då blev jag riktigt irriterad
Fick ett bryt innan jag gick ner och tog sista kunden för kvällen, hur svårt kan det bli att TA LITE INITIATIV
Lackar ur fullständigt på att behöva ta allt efter att man jobbat 11 timmar och sen har tvätt och plocka undan och förbereda inför morgondagen jobb PLUS att man sen ska behöva plocka undan i huset också eller att behöva säga till vad som ska göras OCH OFTAST då med sura miner
Tänk om man sluppit tjata nån gång
Märks man är trött som en nykläckt kyckling ur ett ägg i kväll och jag ska SNART försöka ta mig upp ur soffan och in i tvättstugan för att hänga upp handdukarna så de är torra tills imorgon
Ska bara......
Vila lite till !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...