MIN DAG

Gick upp vid sju tiden
Drack en kopp kaffe innan jag sen gick 50 minuter på löpbandet och därefter lite arm övningar.
Lite städande och vikning av tvätt innan jag hoppade in i duschen.
Körde inom en runda till mor och far som skulle ha gäster så jag stannade bara ett litet tag.
Sen körde jag en runda ner till Råå och gick en runda på stranden innan det var dax för mig att vara hos Salong Hovet på Råå och få bottenfärg i håret av Madde
Sen styrde vi bilen till Lasses jobb , hämtade fruktlådan innan jag körde hem igen
Fin i håret , full av energi och jävligt hungrig var jag :)
Blev kebab för hela slanten
Kebabrulle , kebabtallrik , kebabpizza
Gött när man är hungrig

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...