DÅLIG PÅ DET HÄR ....

Det är så mycket som händer runt omkring mig just nu så jag glömmer helt bort att skriva och uppdatera bloggen
Sen tappade jag lite sugen också när blogger inte hänger med i telefonens uppdateringar. Vilket innebär att alla bilder jag lägger in via telefonen när jag bloggar blir i fel format och därför blir de också jätte suddiga och otydliga
Verkligen tråkigt och jag vet inte hur jag ska fixa till det
Lite tråkigt nu när jag snart ska på semester och alla bilder blir skit :(
Nåja , ni får helt enkelt stå ut
Just nu har jag en katt som snor min mussli och så klart när bevisbild skulle tas så vänder hon ryggen till :)


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...