NIO LIV

När jag kom upp från källaren  ett tag på eftermiddagen så såg jag  hur Bailey linkade fram
Hon kunde inte gå på en tass utan hoppade fram på tre ben
Suck !!
Kattslagsmål och några huggtänder i foten från en annan katt, nog så illa eftersom kattbett innehåller sjukt mycket bakterier.
Fick ringa Lasse och förbereda honom på att han fick köra in med henne till Djursjukhuset
Jag har själv ingen att boka av mina kunder och flytta på dem , för jag har ingen stans att flytta dem ;(
Min kalender är proppfull fram till vecka 17
Har redan flyttat några kunder pga tandläkarbesök så det blir ingen ledig fredag denna fredagen.
I alla fall , De åkte till djursjukhuset , Bailey blev sövd så de kunde undersöka henne och de kom fram till att hon blivit biten . Så nu har hon tratt igen och ska hållas inne några dagar och medicineras
Dessa djur alltså....
Nåja, nu är det kväll och svintrött är man såklart eftersom sömnen och jag inte är bästa kompisar
Bara till att hålla sig vaken och hoppas på en natt utan flickbrus

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...