SÖNDAG

Vilket härligt väder det blev ;)
Maria kom hit vid halv nio tiden , vi hade bestämmt oss för en promenad och sen lite brunch på IKEA
Sagt och gjort, gick en lång runda på 1 timme och sju minuter.  Fantastiskt skönt
Sen bytte vi om till vanliga kläder och körde ut till IKEA där vi åt brunch
Cornelia följde med oss
Helt okej mat för den billiga summan :)
Kan absolut göras om igen
När vi var mätta och belåtna sa vi hejdå och sen gick jag och Cornelia in på ÖB där jag behövde handla lite förbrukning till jobbet så som bomull, våtservetter , toapapper mm
Grejen var den att när jag sen kom hem med allt så inser jag att jag tydligen redan handlat allt detta innan  (??) Har bara inget minne av att jag gjort det , suck !!
Tror visst det kallas senildemens , ha ha
Nu blir det till att ta itu med tvätten innan jag ska hämta Lasse i Landskrona där han spelar match

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...