TRÖTTARE ÄN TRÖTT

Torsdag kväll redan
Önskar väl att man var ledig som vanligt en fredag men nä med tanke på alla mina utflykter ( 50 års presenter ) och alla röda dagar som infaller på veckodagar så är jag helt enkelt tvingad till att gå in och jobba fredagar
Trots att jag går in och jobbar fredagarna så har jag ändå sjukt svårt att få in mina kunder
Fruktansvärt stressigt är det och så frustrerande när jag nu är framme i vecka 21 innan jag överhuvudtaget har tid till mina kunder
Det är mer eller mindre redan  uppbokat fram till min semester
Oerhört stressigt och nu skulle man behövt den där kloningen mer än någonsin
För man har ju ett hem också som samlar damm nått jävulusiskt och tvätthögen tar ju aldrig slut ....
Men man hinner inte allt och jag får lära mig det helt enkelt
Somnar nästan i soffan nu redan
Så trött i kropp och knopp
Kommer nog somna snart

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...