SNART SEMESTER

Phu...
Vilka veckor
8.00 - 19 måndag till torsdag nu i flera veckors tid
Har tom gått in och jobbat fredagar fast bara på fm
Har problem med hur jag ska stukturera upp mitt liv
Ska ju hinna med så mycket annat också
Ja ja
Första semesterveckan kommer gå åt till bokföringen, packning, bankbyte och  mammografi
Sen har jag en veckas ledigt till innan jag går på och kör på i samma tempo ett par veckor för att sen hålla ledigt 2 v. innan skolan börjar
Funderar starkt på att boka en resa 6 augusti innan skolorna börjar
Så man känner att man kan slappna av lite
Får se om jag kan hitta nått till oss den veckan.
Nu sitter jag halvdöd i soffan och orkar knappt hålla ögonen öppna
Så slutkörd och sömnen.?!.
Är obefintlig igen. Kallas stress !!
Blir nog bra i längden

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...