SOMMARKONSERT

I kväll var det sommar konsert med Vox Angelica , kören där Cassie är med.
Jag , Lars , cornelia och en kompis till cornelia körde ner till Elinebergskyrkan där Fredrik redan var på plats
Denna gången handlade alla sångerna om starka kvinnor som vågat stå för sina åsikter
En gripande och tårfylld koncert som alltid
Lite extra gripande också för att på podiet stod en massa foton på kvinnor och mina ögon föll direkt på ett kort .
Trots att jag satt en bit ifrån så såg jag ett foto på Cassie och gamlemormor Agis.
Lite rörande att min mormor som finns i himlen fick vara med och uppleva alla dessa vackra sånger om starka kvinnor och att Cassie sjöng med kören för henne och alla andra.
Var tvungen att gå fram och fotografera fotot och då såg jsg att även  jag och min mor fanns med på bild
Rörande <3 <3

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...