MÅNDAG

I går var det riktigt varmt redan tidigt på morgonen så när vi satt och åt frukost bestämde vi oss för att gå till stranden istället för att åka tåget till Soller som vi tänkt från början
Sagt och gjort
Smörjde in oss och gick ner till en annan liten badvik som var hur mysig som helst MEN..
Här fanns det små vita fisk jävlar som bet oss
Det gjorde inte värst ont men man hoppa till
Jag hade dessutom på morgonen lyckats dra till min rygg så jag var så nära ett ryggskott och de här plötsliga rycken man fick när de bet till var inte vidare bra för min rygg
Var på stranden några timmar sen bestämde vi oss för att gå till lägenheten , äta lunch och sen hänga vid poolen lite
Ganska trötta på attackerande fiskar och för varmt för att inte bada
Sagt o gjort
Åt vars en baguette och begav oss till poolen
Jag som en vankande anka , ha ha
Slappade vid poolen ytterligare några timmar innan vi gick upp och svalkade oss på rummet
Gjorde vid oss och vid 15.30 tiden tog vi bussen in till Palma och shoppingcentrat PortoPi
Sen provades det kläder och shoppades tills centrat mer eller mindre stängde
Fick givetvis ta en matpause på nån timme
Man blir hungrig av att shoppa :) och min rygg höll på att fullkomligt dö redan efter några timmar men jag fick sätta mig ner och vila så ofta jag bara kunde
Tjejerna var duktiga och förstod att jag hade riktigt ont så de bar och kånkade på alla påsar  ( och det var MÅNGA )
Men trots ryggen som inte smällt än och en grym värme så hade vi en kanondag och när vi kom hem igen vid 22.30 tiden så stupade vi i säng med värkande fötter och svullna ben.
Min sömn har varit kass för jag har vaknat var enda gång jag rört mig i sängen
Ryggen känns lite bättre men jag är livrädd att det ska bli ett ryggskott så får ta det väldigt lugnt.
Planen idag är att ta det där gamla  tåget till Soller
Får se om den planen håller
Ska tydligen bli 34 grader även idag och sen ska det börja svalna av och gå ner mot 27 grader , ha ha om man nu kan kalla det att svalna av

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...