BORTBJUDNA

Igår var det lördag och jag glömde helt bort att blogga. Eller jag han inte med det, huset var fullt av ungar, min mor och faster kom och drack kaffe,vände pannkakor och sen fick jag ut i panik och hitta en gå bort present. Vi var hembjudna till Cornelias dagis kompis på middag på kvällen, vad köper man till någon som man inte känner???Tja, jag gjorde det enkelt för mig till slut och det blev en stor bukett blommor. Det kändes lite märkligt att åka en lördag kväll till någon som man egentligen inte känner så bra.Väl där så dök plötsligt min frisör upp också med hennes man och deras son,lite komiskt. Nu blev det en riktigt trevlig kväll och värdparet var riktigt roliga (hade inte kunnat föreställa mig det faktiskt)trodde inte att dom var så pratglada, där ser man....döm ingen du inte känner.
Cornelia sov över hos dom och jag och Lars delade taxi med min frisör. Cassandra sov hos en kompis hon också för hon vägrade att följa med och hon hade nog bara tjatat om att hon ville hem så det var nog lugnast så för allas skull. Idag är det söndag, klockan är framvriden ,äntligen vår, solen skiner och livet leker. Kanske jag åker till hälsomässan i HBG och se hur det går för Cilla och hennes blodanalyser.Eller bara slappa,eller ut i trädgården, eller........???

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...