GOTT VIN EN FREDAGSKVÄLL


Kan man verkligen skriva "äntligen fredag " igen utan risk att verka tjatig???
Som vanligt sprang veckan iväg så snabbt att man knappt hinner med.
Arbetet klart samt alla småärenden som man alltid har på fredagen klara.
Allt klart som jag vill ska vara klart är klart...........Vilken fantastisk mening eller hur?!
Kvällen närmar sig och frågan är.....blir det "köpemat" eller ska man ta sig i kragen och fundera ut nått gott en fredagskväll. Ja, jag får väl dyka ner i frysen och se vad som kan gömma sig där.
Eller kanske en pizza....eller thaimat....eller..???
Förslag, hjälp, hjärnsläpp, äsch det löser sig. Skulle kanske fråga grannarna
( Jessica och Bosse) vad dom gör ikväll,( eller det vet jag egentligen) men jag menar senare, äta ihop och dela en vinare??? Aldrig fel. Ja ,så blir det, jag kollar med "grannarna"om dom orkar och är pigga och friska. Annars tar jag vinaren själv (ha,ha)fast risken är stor att Lars delar den med mig, bra, så slipper man ha ont i huvudet imorgon. Fick en bukett blommor av Lars när han kom hem från jobbet idag....nu råkar det vara så att HAN fått den på jobbet av en leverantör och sen får jag den...!!!Lite väl spretig, men en färgklick i tillvaron.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...