DAGEN SOM GICK

Hur såg jag nu ut imorse då????Hjälpte det att smörja in näsan i en brun/gul sörja??
Jajemen, såg ut som självaste Törnrosa (ha,ha).Däremot såg maken ut som en dränkt hundvalp....hade ont i halsen...inte sovit så bra..kanske skulle stanna hemma??!!
-Feber frågade jag? -Nej sa Lasse.
-Jag hade 37,5 igår och jobbade menade jag på, det är bättre att gå till jobbet och blir det sämre så åk hem.
Nu blev det då så att jag hämtade hem Lars strax vid 16.00 tiden, han gick hem och la sig i soffan....med 39.1 graders feber, stackarn.
Ja så nu är vi 3 av 4 sjuka i familjen dock håller jag på att bli bättre och jag tror att det vänder även för Cornelia.Äntligen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...