SKILLNADEN PÅ KVINNA & MAN

Den är ganska stor. Jag skrattade lite för mig själv idag när jag hörde Cornelia säga till sin sjuka pappa - Men pappa ligger du fortfarande på soffan???
Ja sa jag, pappa är sjuk ( okej han har faktiskt feber så han är sjuk)men det lät så roligt och där har vi skillnaden mellan kvinnor och män.....
Godkväll och godnatt, nu har jag gjort mitt idag och imorgon kör jag och min mor till Köpenhamn för att hälsa på min mormor. Hoppas att hon mår bra och känner igen oss, det är lite jobbigt för man vet aldrig på vilket sätt hon är när vi kommer. Glad, ledsen ,orolig, glömsk eller tillbaka i krigstiden, det får vi helt enkelt se när vi kommer in till hemmet där hon bor i Köpenhamn.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...