EN HELT NORMAL DAG

Gu vad skönt,äntligen en normal dag...inga sjukdomar. Barnen på dagis och skola och Lars på jobb....äntligen en normal vardag.Har absolut inget att berätta om dagen så jag backar bandet och berättar om gårdagen då jag och Maria träffades och planerade vår klassträff. Den 30 maj hoppas vi att folk kan...vi kom fram till det att pingst firas ju inte längre så vi tar chansen på att folket är hemma då och vill träffas.
Det blir långbord i källaren( beroende på hur många vi blir)här hemma, "köpemat"och sen får vi se vad som händer,vi ska bla se några filmer som vi själva fick skriva manus till och sen spela in när vi gick i 6 an och som vi lyckats få tag i och det ska bli skit skoj att se dom igen ....ofatbart.......26 år sen vi slutade 9:an och fortfarande är man lika ung och vacker ( eller hur!!!!???)Sen är det ju snart tjej träff här också som är inplanerat den 18 april...........herre jösses det måste jag också ta tag i och planera( men nu kan jag ju inte avslöja någonting fallifall mina tjejkompisar läser bloggen, hrm....NU blev det lite svårt)Ja,ja desto mer detaljer efteråt. Hoppas ni inte hänger upp er på mina stavfel..men man måste ju ha någon brist eller hur, kan inte vara bra på allt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...