FY F-N VAD KALLT DET ÄR

Trodde inte mina ögon imorse....va f-n, snö ute..hallå var tog våren vägen.
Som tur var försvann ju den pyttiga snön som kommit ganska fort men oj vad kallt det har varit.
Körde ner en runda på stan, banken,posten och strumpor till Cassandras dans, leta hårnät som skulle vara ljust men det fanns ingenstanns, ska vara till håruppsättningen när hon har uppvisning,ja,ja får fortsätta leta.
Körde inom Christel på vägen hem på en snabb kaffe innan jag skulle jobba igen, fick se deras nya uterum helt klart och SÅ WOW snyggt och vilken soffa sen...var bara tvungen att slänga mig i den, jösses här skulle man lätt kunna ligga och fördriva tiden. Som vanligt har vi aldelles för mycket att prata om så jag höll på att missa min kund fick skynda mig hem.
Inbjudan till klassträffen blev klar idag och skickad, hoppas,hoppas att många är sugna. Simskola med Cornelia....hon börjar fatta hur man ska crawla på rygg nu men ibland glömmer hon sig och sjunker som en sten till bottnen, tur bassängen inte är djup. Kväll, godnatt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...