HEMIFRÅN ETT LITET TAG (foto)


Vilken natt, en svettig ,febrig liten jänta i sängen som snurrat , hostat och pratat i sömnen verkligen inte många timmars sömn där inte. Kände bara för att komma hemifrån ,inte en dag till hemma med sjuka barn. Tog med Cassandra och hennes kompis ut en runda på Familia i Hyllinge, miljöombyte. Tjejerna tyckte att det var skoj och vi gick runt i butikerna, provade kläder, glasögon och skor. Vi gjorde allt några fynd också och då känns det ju alltid extra bra. Fikade lite och gick sen in i Matas butiken ( kosmetik affär) när vi kom ut därifrån så hade vi nog provat all deras perfymer och dom som kom inärheten av oss tog stora omvägar (stakars dom astmatiker som vi gick förbi). Hem igen och visa upp våra fynd för övriga familjen Cornelia var för sjuk för att bry sig och låg och sov 39.1 i feber, usch.Rastlösa barn ger med mig när dom tjatat till sig att få göra neger bullar fast jag vet att det brukar sluta med att jag sitter där själv och "rullar".Jaja, allt för husfriden känns det som.
Nu är det Lasses tur att åka hemifrån, dom har spelning med bandet i Folkparken i höganäs för 150 personer. Lycka till BOMIX orkester.
För min del blir det åter igen en slager kväll framför TV-n, favorit ????? Vet faktiskt inte ,jag vet bara att jag INTE tycker att Caroline med Snälla,Snälla ska gå vidare men det förvånar mig faktiskt inte om hon gör det. Hemsk sång.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...